بلاگ, جراحی و کشیدن

جراحی لثه

جراحی لثه

فهرست مطلب

امروزه بیماران زیادی برای درمان مشکلات مربوط به لثه خود بهدندان پزشکان مراجعه می کنند. جراحی لثه زیبایی یکی ازعمل های جراحی است که برای بهبود و درمان مشکلات لثه ای فردبیمار انجام می شود. احتمالا شما نیز بارها افرادی را دیده اید کهدارای لبخند لثه ای هستند. یعنی در هنگام خندیدن بیشتر لثه آنها معلوم است و این می تواند باعث ایجاد لبخندی نازیبا شود. همچنین تحلیل لثه و تغییر رنگ آن در مواردی می تواند باعثکاهش اعتماد به نفس فرد هنگام خندیدن شوند. در نتیجه این بیماران ترجیح می دهند هیچگاه نخندند. اگر شما نیز همچین مشکلی دارید اصلا نگران نباشید. زیرا جراحی لثه زیبایی درخیابان پیروزی با جدیدترین روش روز و با لیزر مخصوص لثه انجام می شود.

موارد انجام جراحی لثه زیبایی

جراحی لثه زیبایی

جراحی لثه زیبایی در موارد بسیار مختلفی انجام می شود. یکی از این موارد لبخند لثه ای است. زمانی که بافت لثه بیش ازحد رشد کند قسمتی از روی دندان ها را می پوشاند. به همین دلیلدندان ها کوتاه تر به نظر رسیده و هنگام لبخند زدن لثه بیشتر ازدندان ها خودنمایی می کند. بنابراین انجام جراحی برای این افرادمی تواند بسیار کارساز باشد. همچنین تحلیل رفتن لثه در مواردیممکن است باید پیدا شدن بخش زیادی از ریشه دندان فرد شود. درنتیجه دندان های فرد دراز به نظر می رسند. این مورد می تواندباعث پوسیدگی زودرس دندان ها و همچنین پیرتر نشان دادن فردشود. در چنین مواردی انجام جراحی لثه زیبایی در خیابان پیروزیمی تواند نتیجه بخش باشد.

نحوه انجام جراحی لثه

چگونگی انجام جراحی لثه زیبایی کاملا به نوع مشکل فردبیمار بستگی دارد. اگر هدف اصلاح لبخند لثه ای باشد پزشک ابتدا لثه ها را به صورت کامل بی حس می کند. این کار به وسیله بی حسی موضعی انجام می شود. سپس قسمت هایی از لثه را که دندان را پوشانده توسط پزشک با تیغ جراحی و یا لیزر برداشته می شود. در این میان ممکن است مقداری خونریزی رخ دهد. سپس لثه ها بخیه زده شده و تا بهبودی کامل بیمار باید مراقبتهای مهم را انجام دهد.

اگر هدف از انجام جراحی لثه زیبایی پوشاندن بخش هایی ازدندان باشد این کار به وسیله پیوند لثه انجام می شود. یعنی قسمتی از لثه سقف دهان برداشته شده و به قسمت های تحلیل رفته پیوند زده می شود. این گونه لثه رشد کرده و دندان ها پوشیده می شوند. در این صورت نیز اصلاح لبخند انجام می شود.

هزینه جراحی زیبایی لثه چقدر می باشد؟

هزینه جراحی زیبایی لثه چقدر می باشد؟

هزینه جراحی لثه زیبایی به نوع متد به کار رفته برای انجامجراحی، مهارت پزشک و نوع مشکل لثه فرد دارد. این هزینه با توجهبه میزان حاد بودن لبخند لثه ای و یا میزان حاد بودن تحلیل لثهممکن است متفاوت باشد. هر چه پزشک مهارت و تجربه بیشتریداشته باشد، هزینه نسبتا بالاتری از بیمار دریافت می کند. زیرااین پزشک می تواند بدون کوچکترین خطری این جراحی را بهصورت کاملا ایمن و موفقیت آمیز برای بیمار انجام دهد.

جراحی زیبایی لثه یا لیفت لثه 

یک خط لبخند زیبا به عوامل گوناگونی بستگی دارد مانند سایز و ظاهر دندان ها، عضلات صورت، ظاهر لب ها و بافت لثه. عدم تناسب هر یک امکان داشتن یک لبخند زیبا و خوب را از فرد می گیرد.
یکی از معیارهای لبخند زیبا، عدم دیده شدن بیش از یک تا دو میلیمتر از لثه هنگام لبخند زدن است. هرگاه در یک لبخند سطح زیادی ازدندانهای بالایی را لثه پوشانده باشد و طول دندان ها نسبت به لثه رویت شده کوتاه باشد، با لبخند لثه ای روبه رو هستیم. این اصطلاح رایج در دندان پزشکی زمانی به کار می رود که مساحت اشغال شده روی سطح دندان توسط لثه اثر منفی بر روی زیبایی می گذارد. از عوامل دخیل در به وجود آمدن لبخند لثه ای می توان به کوتاه بودن لب بالا، رشد بیش از اندازه فک بالا به سمت پایین، تحرک بسیار لب بالا و سایش دندانی اشاره کرد.
برای درمان این معضل دندان پزشک یک سلسله اقدامات را انجام می دهد تا به نتیجه خوب و دلخواه برسد. اکثر کسانی که به دلیل داشتن Gummy Smile یا همان لبخند لثه ای به دندان پزشک مراجعه می کنند، توسط دندانپزشک با برداشتن بافت اضافه و اشغال کننده سطح دندان، عمل افزایش طول تاج دندان انجام می دهند. در این جراحی مقدار لثه ای که بیش از حد روی سطح دندان ها را پوشانده، برداشته می شود تا دندان ها به سایز مطلوب برسند.

اطلاعات تماس دکتر مجید جعفری جراح دندانپزشک خیابان پیروزی:

دکتر مجید جعفری جراح دندانپزشک خیابان پیروزی . بین مخابرات و مترو پیروزی . جنب فروشگاه کوروش . پلاک 612 ساختمان بهنام .  طبقه 3 واحد 9

سوالات درمانی خود را به صورت پیام مستقیم در اینستاگرام بپرسید و جهت آگاهی از قیمت ها و نوبت دهی با تلفن مطب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *