بلاگ

بلچینگ دندان

بلچینگ دندان

فهرست مطلب

متخصص بلیچینگ باید از چه ویژگی هایی برخوردار باشد؟

هدف از نگارش این مقاله ارائه توضیحاتی در مورد ویژگی هایی است که دندانپزشک بلچینگ باید دارا باشد. برای شروع لازم می دانیم توضیحاتی هر چند مختصر در مورد بلچینگ دندان ارائه دهیم. بلچینگ دندان یکی از روش های تخصصی دندانپزشکی به منظور سفید کردن دندان می باشد.

افراد زیادی وجود دارند که با وجود مسواک زدن و استفاده از روشهای خانگی که برای سفید کردن دندان به کار می رود هنوز هم اززردی دندان هایشان شکایت می کنند. این تغییر رنگ و زردی با روش های ساده قدیمی و خانگی قابل درمان نیست. بهترین روش برای برطرف کردن زردی دندان استفاده از روش درمانی بلچینگ دندان می باشد. با بلچینگ دندان می توانید دندان های درخشان تر و جذاب تری داشته باشید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا شما را با مزایا و معایب انواع روش های بلچینگ دندان آشنا کنیم.

قبل و بعد از انجام روش درمانی بلچینگ

افرادی که در منطقه پیروزی زندگی می کنند ترجیح می دهند که برای استفاده از خدمات دندانپزشکی به بهترین دندانپزشک در همان منطقه مراجعه کنند. با انجام این کار بیماران می‌توانند علاوه بر صرفه جویی در هزینه و وقت، اطلاعات بیشتری در مورد نحوه انجام کار دندانپزشک مورد نظر خود به دست آورند.

متخصص بلچینگ باید علاوه بر اینکه از دانش و مهارت کافی در انجام کار خود برخوردار باشد، بتواند در تصمیم‌گیری ها قاطعانه عمل کند و ارتباط خوب و دوستانه‌ای با بیمار برقرار نماید.

بهترین دندانپزشک کسی است که از میزان استرس و نگرانی بیمار حین انجام کار بکاهد و اطلاعاتی که بیمار به آنها نیاز دارد را در اختیارش قرار دهد.

بلچینگ دندان چه مزایایی دارد؟

همانطور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، بلچینگ دندان روشیاست که برای برطرف کردن زردی دندان انجام می شود. از مزایایبلچینگ که توسط متخصص بلچینگ نیز به آن اشاره شده است، می‌توان به افزایش اعتماد به نفس اشاره کرد. بلچینگ این قابلیت را دارد که لکه های پایدار دندان را از بین برده و دندان ها را روشن تر و درخشان تر سازد.

از دیگر فواید بلچینگ می توان به این موضوع اشاره کرد که بیمار در حین انجام این درمان زیبایی هیچ درد و ناراحتی خاصی را احساس نخواهد کرد. برای بلچینگ نیازی نیست که دندان فرد متقاضی تراشیده شود.

با مراحل بلچینگ دندان در دندانپزشکی آشنا شوید

متخصص بلچینگ خیابان پیروزی به شما دو روش را برای انجام بلچینگ پیشنهاد می کند. یکی از این روش ها انجام بلچینگ در خانه و روش دیگر بلچینگ در مطب می باشد.

در مطب متخصص بلچینگ خیابان پیروزیآقای دکتر مجید جعفری ، این روش درمانی ساده تر از آنچه تصور می کنید انجام می شود. با مراجعه به مطب دندانپزشکی طی دو الی سه جلسه می توانید دندان های سفید و درخشانی داشته باشید.

انجام بلیچینگ در مطب دندانپزشکی

مراحل بلچینگ در مطب به صورت زیر است:

ابتدا باید دندان ها تمیز شوند. در صورتی دندان ها نیاز به جرمگیری داشته باشند، نیاز است که توسط دندانپزشک این کار انجام شود. سپس یک وسیله برای باز کردن دهان و دسترسی به تمام سطوح دندان توسط دندانپزشک در داخل دهان بیمار قرار داده می شود. در مرحله بعد، یک ژله سفید کننده که حاوی پر اکسید هیدروژن می باشد به مدت 15 الی 30 دقیقه بر روی دندان ها قرار داده می شود.

برای فعال کردن مواد سفید کننده، متخصص بلچینگ با استفاده از دستگاه لایت کیور یا لیزر نوری را به ژل می تاباند. این نور باعث فعال شدن پراکسید هیدروژن می شود. ممکن است نیاز باشد این کار چندین بار انجام شود تا به سفیدی که مورد نظر است دست یابید.

انجام بلچینگ دندان در خانه

حال به شرح چگونگی انجام بلچینگ درخانه می پردازیم. ابتدا باید به متخصص بلچینگ خیابان پیروزی مراجعه کنید و قالب و مواد بلچینگ را تحویل بگیرید.

برای شروع کار ابتدا باید دندان هایتان را مسواک بزنید و به خوبی نخ دندان بکشید. در صورتی که دندانهایتان نیاز به جرمگیری داشته باشند، قبل از انجام بلچینگ باید نسبت به جرمگیری در مطب دندانپزشکی اقدام کرده باشید. در مرحله بعد، باید ماده سفید کننده را درون قالب بریزید. حالا قالب ها را روی دندانهایتان قرار دهید. دقت کنید که در صورت بیرون آمدن مواد سفید کننده از قالب، فورا با دستمال پاک نمایید. قالب باید به مدت حداقل 4 ساعت بر روی دندان قرار گیرند.

بعد از اتمام 4 ساعت و خارج کردن قالب ها، می بایست دندان های خود را با مسواک بشویید. این پروسه باید به مدت دو هفته تکرار شود. فراموش نکنید که هر دو فک را با یکدیگر نباید قالب بگذارید و فرآیند بلچینگ هر بار صرفا برای یکی از فک ها انجام شود. از این که تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما سپاسگزاریم. امیدواریم با انتخاب بهترین دندانپزشک بتوانید تجربه خوبی از روش درمانی بلچینگ برای خود رقم بزنید.

اطلاعات تماس دکتر مجید جعفری دندانپزشک خیابان پیروزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *