بلاگ

نگاهی بر مزایا و کاربردهای مختلف لمینت دندان

نگاهی بر مزایا و کاربردهای مختلف لمینت دندان

فهرست مطلب

لمینت دندان یکی از روش های ماندگار جهت زیباتر کردن طرح لبخند است. از آنجا که یکی از معیار های زیبایی داشتن لبخندی زیبا می باشد، از اینرو با استفاده از لمینت به راحتی می توان بر روی دندان های زرد شده پوششی زیبا را ایجاد کرد. با استفاده از این روش می توانید با اعتماد به نفس بیشتری لبخند بزنید. لمینت یک روش درمان زیبایی و ترمیمی در دندانپزشکی به شمار می آید.

مزایای لمینت دندان چیست؟

استفاده از لمینت دندان به شرط اینکه توسط بهترین دندانپزشک انجام شود مزیت های بسیاری را به دنبال دارد. یکی از مزایای مهم این روش کم تهاجمی بودن آن است. یک دندانپزشک خوب مقداری از تاج دندان را تراش می دهد، از اینرو آسیب و صدمه چندانی به دندان ها وارد نمی شود. از دیگر مزیت های این روش مقاومت بالا در برابر تغییر رنگ و زرد شدن است. همچنین لمینت دارای ظاهری بسیار طبیعی می باشد. بهتر است بدانید لمینت دندان ها در رنگ های متنوعی وجود دارند، از اینرو می توان رنگی را که به رنگ دندان های طبیعی نزدیک باشد را انتخاب کرد. دوام و طول عمر بالا از دیگر مزیت های مهم این روش به شمار می آید. همچنین این روش دارای طول دوره درمانی کوتاهی است.

نگاهی بر کاربردهای مختلف این روش

امروزه دندانپزشکان حرفه ای  از لمینت دندان به طور چشمگیری جهت زیبا سازی طرح لبخند استفاده می کنند. در مواقعی که دندان از نظر ظاهری شکل یا رنگ مناسبی نداشته باشد بهترین دندانپزشک از این روش را برای پنهان کردن این عیوب و زیبایی دندان استفاده خواهد کرد. این روش در یک دندانپزشکی خوب  از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار است. یک دندانپزشک خوب از این روش برای دندان هایی که تغییر رنگ آنها با هیچ روش دیگری بر طرف نمی شود،استفاده می کند. همچنین این روش بهترین راه جهت ترمیم نمودن لب پر شدگی دندان است.

در صورتی که یک یا چند دندان در طرح لبخند کوتاه باشند با استفاده از لمینت دندان می توان آنها را زیبا کرد. همچنین بهترین گزینه جهت ترمیم نمودن کج بودن جزئی دندان های جلواین روش است. دندانپزشک زیبایی قادر است تمامی عیوب دندان را بر طرف نماید.دندانپزشک زیبایی علاوه بر این روش از روش های دیگری همچون بلیچینگ دندان، کامپوزیت ونیر و جرمگیری دندان برای سفیدی و زیبایی دندان ها استفاده می کند. همچنین در صورت لزوم  اقداماتی درمانی و ترمیمی همچون عصب کشی دندان با دقت بسیار بالایی انجام می شود.

زیبایی لبخند با لمینت دندان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *