بلاگ

جرم گیری دندان توسط دندانپزشک

جرم گیری دندان توسط دندانپزشک

فهرست مطلب

جرم گیری دندان یکی از روش هایی رایج جهت سفید کردن دندان ها است. استفاده از این روش تاثیر چشمگیری در اصلاح لبخند دارد. امروزه دندانپزشکان علاوه بر این روش از روش های دیگری همچون کامپوزیت ونیر، بلیچینگ دندان و لمینت دندان برای سفید کردن دندان های افراد استفاده می کنند.

آیا این روش بر روی سفیدی دندان ها تاثیر گذار است؟

جرم گیری دندان به دلیل مزیت های بسیاری که دارد، امروزه با استقبال بی نظیری از سوی افراد مواجه شده است. این روش یکی از خدمات محبوب و پر طرفدار دندانپزشکی به شمار می آید. یکی از مزیت های بسیار مهم این روش داشتن قیمت مناسب و به صرفه است. در واقع افراد بسیاری می توانند دندان های خود را با این روش با هزینه ای بسیار مناسب و به صرفه انجام دهند. یک دندانپزشک خوب قادر است با استفاده از این روش رنگ دانه های چسبیده به دندان را حذف نماید. در واقع  رنگ دندانهای شما با استفاده از جرم گیری دندان به حالت طبیعی خود باز می گردد. استفاده از این روش علاوه بر حفظ سلامت دهان و دندان باعث زیبایی دندان ها می شود.

جرم گیری دندان

چه زمانی باید اقدام به جرم گیری دندان کرد؟

یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن بسیاری را به خود درگیر سازد این است که چه زمانی باید اقدام به جرم گیری دندان کرد؟ طبق تشخیص دندانپزشک بهترین  زمانی که پلاک ها بر روی دندان ها تجمع پیدا کنند بهتر است این کار را انجام داد. تجمع این پلاک ها ظاهری زشت و زرد را به دندان ها می بخشند. این پلاک ها و جرم ها را نمی توان با مسواک زدن از بین برد. وجود این جرم ها علاوه بر زشتی دندان ها باعث شل شدن و کنده شدن بافت لثه و در نتیجه خرابی دندان نیز می شوند. بهترین گزینه جهت بهداشت دندان ها در این وضعیت جرم گیری است.

دکتر مجید جعفری جراح دندانپزشک

جرم گیری دندان بهتر است هر سال یک بار توسط دندانپزشک انجام شود. این مدت زمان با توجه به نوع بزاق افراد و سطح بهداشت ممکن است تغییر کند. همچنین مدت زمان مورد نیازجهت انجام این عمل با توجه به وضعیت دندان افراد و میزان جرمهای روی دندان متفاوت است. این روش معمولا بدون درد و در مدت زمان بین 10 تا 30 دقیقه انجام می شود.

جرم گیری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *