بلاگ, دندانپزشکی زیبایی, عصب کشی

به دنبال دندانپزشک خوب در محله خود

به دنبال دندانپزشک خوب در محله خود

فهرست مطلب

آیا دندانپزشک خوب محله خود را می شناسید؟

بدون شک گذر همه ما به دندانپزشکی افتاده و یا خواهد افتاد. اما، اولین سوالی که ذهن همه ما را حین انتخاب یک دندانپزشک به خود مشغول می کند این است که آیا دندانپزشک مورد نظر ما از مهارت و تجربه کافی برخوردار می باشد یا خیر؟ هر منطقه ای پزشکان مخصوص به خود را دارد. اهالی هر منطقه ترجیح می دهند که برای دریافت خدمات پزشکی به مطبی مراجعه کنند که در اطراف محل زندگی و سکونت آن ها واقع شده است.

در این مجال قصد داریم با بررسی ویژگی های دندانپزشک خوب خیابان پیروزی به سوال افرادی که در این منطقه زندگی می کنند پاسخ دهیم.

 

درمان لمینت انجام شده توسط دکتر مجید جعفری

 

دندانپزشکی یکی از اصلی ترین بخش هایی در علم پزشکی است که بیماران در انتخاب آن حساسیت بسیار بالایی را به خرج می دهند. بهترین دندانپزشک کسی است که علاوه بر کمک به بیمار در درمان مشکل دندان در زیبایی او نیز نقش بسزایی را ایفا می کند. از این جهت، افراد همواره به دنبال یک دندانپزشک خوب و حرفه ای هستند تا بتوانند بهترین نتیجه را از کار خود بگیرند. یک دندانپزشک ایده آل وقت و زمان کافی برای آموزش بیمار را اختصاص می دهد.

بهترین دکتر دندانپزشک باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

بهترین دندانپزشک می بایست علاوه بر این که از تخصص و مهارت کافی در رشته و حیطه کاری خود برخوردار باشد، از مدرن ترین و به روز ترین تکنیک ها در کار خود استفاده کند. داشتن اخلاق حرفه ای یکی دیگر از ویژگی های یک دندانپزشک خوب به شمار می رود. در این شرایط به راحتی می تواند رضایت بیماران و مراجعین خود را جلب کند.

یکی از ویژگی های دندانپزشک خوب  می توان به تعهد و پایبندی به نتیجه کار اشاره کرد. برای انتخاب یک دندانپزشک خوب که شما را از نتیجه کارتان پشیمان نکند، می بایست تمامی این نکات را با دقت و حوصله بررسی کنید.

بهترین دندانپزشک از مهارت های شنیداری خوبی نیز برخوردار است. او تلاش می کند تا هر گونه ترس و یا نگرانی در مورد نحوه انجام کار را در بیمار کاهش دهد. بعد از بررسی این نکات با خیالی آسوده می توانید پزشک مورد نظر خود را انتخاب و به مطب مراجعه نمایید.

انتخاب دندانپزشک تصمیمی چندان ساده نیست.

دندانپزشکی یکی از رشته های پزشکی است که هدف آن حفظ سلامت دهان و دندان افراد می باشد. وظیفه اصلی دندانپزشک تشخیص و درمان بیماری های مرتبط با دهان و دندان می باشد. از این جهت دندانپزشک باید از تخصص و مهارت کافی در این زمینه برخوردار باشد.

یک دندانپزشک مجرب با محافظت از دندان ها و لثه ها می تواند به شما در کاهش خطر ابتلا به سایر بیماری های جدی مانندبیماری قلبی و سکته کمک کند.

ما در هر منطقه و محله ای شاهد مطب پزشکان مختلفی هستیم که معمولا ساکنان آن محل برای تشخیص و درمان بیماری خود به آن جا مراجعه می کنند. مطب دندانپزشکی نیز از این قضیه مستثنی نیست.

 اهالی هر منطقه در جستجوی یک دندانپزشک خوب هستند تا با مراجعه به مطب مشکل خود را برطرف کنند.

کامپوزیت دندان

کامپوزیت ونیر انجام شده توسط دکتر مجید جعفری

 

برخورداری از مهارت های شنیداری خوب از ویژگی های ارزشمند یک دندانپزشک خوب

یک دندانپزشک مجرب کسی است که علاوه بر برخورداری از دانش پزشکی و دندانپزشکی از مهارت هایی همچون ارتباط با بیمار، هماهنگی و مهارت های تفکر و استدلال بهره مند باشد. از این جهت، بیماران به دنبال یک دندانپزشک ماهر و حرفه ای هستند تا بهترین نتیجه را برای آن ها به ارمغان بیاورد.

از ویژگی های برجسته بهترین دندانپزشک می توان به عملگرا بودن، منطقی بودن و قاطع بودن اشاره کرد.

 

درمان عصب کشی مجدد انجام شده توسط دکتر مجید جعفری

بهبود کیست و عفونت پس از درمان مجدد عصب کشی مشهود است

 

از آنجایی که دندانپزشکی رشته ای است که بر روی نقطه حساسی از بدن بیمار کار می کنند، یک دندانپزشک مجرب بایددر هر مرحله از عمل با بیمار ارتباط برقرار کند و مطمئن شود از وضعیت خوبی برخوردار بوده و احساس درد نمی کند

دندانپزشکان ماهر و حرفه ای همواره در حال تلاش هستند تا با برقراری یک رابطه خوب و اثر بخش از میزان درد و ناراحتی بیماران خود حین انجام کار بکاهند و آنان را آرام کنند.

بهترین دکتر دندانپزشک باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

دندانپزشک مجرب علاوه بر برخورداری از تخصص و مهارت کافی باید بتواند از مدرن ترین و به روز ترین تجهیزات و تکنیک ها در کار خود استفاده کند.

از دیگر ویژگی های بهترین دندانپزشک می توان به ارتباط اثر بخش با بیمار، اشتیاق، مهارت های بین فردی و توجه به جزئیات اشاره کرد. یک دندانپزشک خوب و قابل اعتماد باید از مهارت هایی از جمله رهبری، سازگاری و تصمیم گیری دزست و به موقع نیز بهره مند باشد. قبل از مراجعه به مطب دندانپزشکی، در مورد پزشک مورد نظر خود با دقت و حوصله پرس و جو کرده و سپس برای درمان مراجعه نمایید.

 

تعویض روکش های قدیمی بیمار با روکش های زیرکونیا

انجام شده توسط دکتر مجید جعفری

دیدن عکس های بیشتر: گالری

 

 

دکتر مجید جعفری جراح دندانپزشک خیابان پیروزی بین مخابرات و مترو پیروزی . جنب فروشگاه کوروش . پلاک 612 ساختمان بهنام .  طبقه 3 واحد 9

سوالات درمانی خود را به صورت پیام مستقیم در اینستاگرام بپرسید و جهت آگاهی از قیمت ها و نوبت دهی با تلفن مطب تماس بگیرید.

  تلفن مطب:   02133343577

 اینستاگرام :  https://www.instagram.com/drjafari.majid

 

2 دیدگاه در “به دنبال دندانپزشک خوب در محله خود

  1. مینو صالح گفت:

    سپاس از شما
    لیستی از هزینه ها دارین توی سایت؟

    1. dr.jafari گفت:

      برای اطلاع از هزینه با مطب تماس بگیرید
      02133343577

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *