بلاگ

لمینت دندان

لمینت دندان

فهرست مطلب

دندانپزشک متخصص لمینت دندان باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

در این مقاله قصد داریم تا شما را با ویژگی های دندانپزشک متخصص لمینت دندان آشنا کنیم. برای شروع بهتر است توضیحی مختصر در مورد لمینت دندان ارائه دهیم. لمینت دندان یکی از روش های دندانپزشکی است که در آن  روکشی همرنگ دندان بر روی دندان ها قرار می گیرد تا به لبخند فردزیبایی ببخشد. لمینت علاوه بر زیبایی بخشیدن به دندان ها باعث افزایش مقاومت و استحکام دندان ها می شود. در صورتی که  قصد انجام این کار را دارید، بهتر است به دندانپزشکی مراجعه کنید که در این زمینه از مهارت و تجربه کافی برخوردار است.

لبخندی زیبا با لمینت

اهالی منطقه پیروزی احتمالا به دنبال یک دندانپزشک لمینت دندان در خیابان پیروزی هستند. نزدیک بودن مطب دندانپزشکی به محل سکونت یکی از مواردی است که بسیاری از بیماران همواره بر آن تاکید بسیاری دارند.

نزدیک بودن مطب دندانپزشکی به محل سکونت باعث می شود که بیمار برای مراجعه به یک مطب از این طرف به آن طرف شهر در ترافیک های سنگین گیر نکند. به علاوه، بیمار می تواند اطلاعات بیشتری در مورد شهرت و نحوه انجام کار دندانپزشک به دست آورد.

دندانپزشک زیبایی لمینت دندان علاوه بر این که از مهارت و تجربه کافی در زمینه انجام این کار برخوردار است، دارای ویژگی هایی جمله تصمیم گیری قاطع، ارتباط موثر با بیمار و مهارت های استدلال نیز می باشد.

یک دندانپزشک مجرب باید حین انجام کار از راحت بودن بیمار خود اطمینان حاصل کند. این پزشک متخصص باید با برقراری یک ارتباط خوب از میزان استرس و نگرانی بیمار نسبت به نتیجه کار بکاهد و اطلاعات لازم را در اختیار بیمار قرار دهد.

لمینت دندان چه مزایایی را با خود به همراه دارد؟

همانطور که در بالا اشاره کردیم، لمینت روکشی است که بر روی دندان قرار می گیرد و باعث زیبایی بخشیدن به ظاهر دهان و دندان های فرد می شود.

از مزایای لمینت که توسط متخصص لمینت دندان خیابان پیروزی نیز اشاره شده است، اصلاح طرح لبخند می باشد. لمینت با ایجاد یک پوشش بر روی دندان های زرد باعث زیبا شدن طرح لبخند شما می شود. این مسئله به نوعی باعث افزایش اعتماد به نفس در شما خواهد شد.

از دیگر مزایای لمینت می توان به کم تهاجمی بودن آن اشاره کرد. برای اجرای لمینت لازم است که تاج دندان فرد کمی تراش داده شود. البته میزان این تراش در مقایسه با روش های دیگر بسیار کمتر می باشد و به دندان آسیب وارد نخواهد کرد.

^^

درمان لمینت ونیر دندان توسط دکتر مجید جعفری

—————————————————————————-

قبل و بعد از لمینت دندان

لمینت از مقاومت بالایی در برابر تغییر رنگ برخوردار است. در صورتی که نکات بهداشتی از جمله مسواک زدن حداقل دو با در روز را رعایت کنید، دندان های شما زرد نشده و تغییر رنگ نخواهد داد.

یکی دیگر از مزایای لمینت ظاهر طبیعی آن است. لمینت در رنگ های مختلفی موجود می باشد. شما می توانید تحت نظارت متخصص لمینت دندان خیابان پیروزی رنگی را انتخاب کنید که به دندان های خودتان نزدیک تر است. از دیگر مزایای انجام لمینت می توان به دوام بالا و طول درمان کوتاه اشاره کرد.

با مراحل لمینت دندان آشنا شوید

برای انجام کار لمینت دندان، نیاز است که سه بار به مطب متخصص لمینت دندان مراجعه کنید. جلسه اول فرد متقاضی با دندانپزشک در این باره مشورت می کند. دو جلسه دیگر به آماده سازی و کار گذاشتن لمینت اختصاص دارد.

لازم است که در جلسه اول، هدف خود از گذاشتن لمینت را با پزشک مجرب در میان بگذارید. با توجه به این هدف، متخصص لمینت دندان خیابان پیروزی به بررسی دندانهای شما می پردازد تا از نتیجه کار اطمینان حاصل کند.

بررسی تناسب رنگ دندان و لمینت توسط دندانپزشک

مرحله دوم به آماده سازی اختصاص دارد. در این مرحله، متخصص لمینت را جایگزین قسمتی از مینای دندان شما می کند. دندانپزشک مقدار ناچیزی از مینای سطح دندان را بر می دارد تا فضایی را برای قرار دادن لمینت باز کند. این کار با انجام بی حسی انجام می شود. بعد از  اینکه مینای دندان تراشیده شد، از دندان شما قالب گرفته می شود و به آزمایشگاه دندانپزشکی ارسال می شود تا لمینت شما ساخته شود. آماده شدن لمینت بین 2 الی 4 هفته طول خواهد کشید. در این شرایط، دندانپزشک از روکش های موقت برای پوشاندن دندان های شما استفاده می کند.

در مرحله سوم، دندانپزشک مجرب لمینت را بر روی دندان های شما اتصال می دهد. قبل از چسباندن روکش دائمی، دندانپزشک لمینت را روی دندان قرار می دهد تا متناسب بودن آن را از نظر رنگ و اندازه بررسی کند.  بعد از این که دندانپزشک از تناسب و رنگ لمینت ها اطمینان حاصل کرد، به روکش یک چسب مخصوص زده و آن را روی دندان قرار می دهد. سپس نور خاصی به لمینت ها تابانده می شود تا سیمان سفت شود.

اطلاعات تماس دکتر مجید جعفری جراح دندانپزشک خیابان پیروزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *